INDIVIDUALNE URE

Individualne ure so tiste pri katerih se tehnike resnično najbolje priučimo. Individualno učenje s certificiranim učiteljem omogoča individualen tempo in način učenja. 


Pri individualni uri se Alexander tehnika poučuje skozi vodeno vsakodnevno gibanje, kot so: hoja, vsedanje in vsajanje; ter skozi osnovne položaje, kot so: sedenje, stoja, ležanje. Prav tako se lahko obravnava seganje po predmetih in dvigovanje, ali pa raziskovanje specifičnega gibanja, kot je na primer igranje na inštrument, pisanje, ali delo za računalnikom. Privatne ure ponujajo možnost, da se s tehniko spoznamo bolj intenzivno in bolj osebno. Učitelj uči preko rahlega kontakta z rokami, ki ga dopolnjujejo verbalna navodila in razlage. Tako učenec korak za korakom poglobi svojo čutno zaznavo, pridobi nov občutek za svoje telo in se priuči gibanja z manj bolečine in na bolj (sebi primeren) naraven način.

Vsak prične z učenjem tehnike iz drugačne začetne točke, z drugačnim ozadjem in z drugačnimi pričakovanji. Temu primerno se razlikuje tako število privatnih ur, kot tudi potek ur. Cilj je zgraditi izkustveno znanje, ki bo učencu omogočilo prenesti principe Alexandrove tehnike v svoje vsakdanje življenje. 


Individualna ura traja 45 minut. Oblečeni ste lahko normalno, v udobna oblačila. S seboj prinesite nedrseče nogavice.

ZA OTROKE IN MLADOSTNIKE

Alexander sam je bil velik zagovornik dela z otroki. Vedno je govoril, da je preventiva dolgoročno bolja od kurative in zato je tudi ustanovil t.i. "Malo šolo", kjer je delal z otroki.

Notranja in zunanja drža sta med sebojno pogojena. Otroci se naučijo dobre rabe "sebstva" s pomočjo  samozavedanja; to pomeni sprostitev njihovih dejavnosti od nepotrebnih naporov.
Z zavestnim dojemanjem sebe z igrivim samoopazovanjem se izboljšatata koordinacija in koncentracija otrok. Naučijo se spopadati sami s seboj in se izogibati slabi drži in težavam s hrbtom.
Sproščeno učenje nadomešča samodejni vzorec odzivnosti na stres. Opažamo, da otroci veliko težav z držo pridobijo ravno v času, ko začnejo hoditi v šolo. Dolge ure sedenja in pritiski šolskih obveznosti se mnogokrat kažejo tudi v slabi drži, otroških migrenah in slabem počutju. Pri otrokih s skoliozo se težave navadno še posalbšajo.

Izkušnje kažejo, da je Alexander tehnika pri otrocih zelo učinkovita, saj se otroci navadno hitro učijo. Ob tem naj poudarjamo, da Alexander tehnika ni terapija. Je neinvazivna tehnika, ki pa ima terapevtske učinke.

NOSEČNOST IN KASNEJE

Nosečnost je pravi čas, da stopite v stik z Aleksandrovo tehniko. Telo se že spreminja in mehčajo ga hormoni, obseg telesa se povečuje. Aleksandrova tehnika spremlja ta naravni proces in preprečuje bolečine v hrbtu in sklepih. Krepi zaupanje v svoje telo in vam pomaga ostati v stiku s seboj. S pomočjo tehnike se naučimo dopustiti, da se spremembe zgodijo in svoje novo telo na novo spoznati. Stik s telesom in ozaveščanje sprememb sta zelo koristna za porod. Telo se nauči uporabljati primerno napetost med porodom, nauči se ravnovesja med naporom in neaktivnostjo, ne da bi se preveč zakrčilo. Pomaga nam uravnati porabo energije. 

Tudi po porodu, vsakdanje življenje predstavlja vse nove izzive, v katerih lahko mlada mati ali mladi oče uporablja podporo. Kako dvigneta otroka? Kako lahko poskrbita zase, čeprav si seveda želita biti tam za svojega otroka?